1 września 2011

odliczamy dni !

mea culpa, nie chciałam zawieść moich dwóch cudownych obserwatorów, samo tak wyszło ;<
Chciałam zamieścić tu wpis o tych wszystkich formalnościach, ich kosztach itd., ale jestem za bardzo podekscytowana tym, że jutro jedziemy na miejsce ;)
Wstępne sprzątanie i malowanie. Kolory w pojemnikach wyglądają na ładne, mam nadzieję, że efekt na ścianach mnie nie rozczaruje ;)

Postawiłam na fiolety [jakoś samo tak wyszło, że oba pokoje będą fioletowe :D]. W salono-jadalni będzie to farba dulux 'francuska lilia' na 3 z 4 ścian, a ta czwarta właśnie będzie ciemniejszym odcieniem fioletu ;) Natomiast pokój, który ma pełnić rolę sypialni i "biura" to 'złoto egiptu' na 2 ścianach, 'śliwka węgierka' na 3. 4 ściana zabudowana jest ogromną szafą, pod którą musiałam dobierać kolory. Oby nie było pstrokacizny, proszę!

Mamy już uzbieraną większość sprzętów [plus tego, że oboje z M. mamy duże rodziny :p], zdecydowaliśmy jakie meble zabieramy ze sobą i na początek będziemy musieli dać sobie jakoś z tym radę ;)

Myślę, że teraz dopiero zacznie się zabawa;> Jak tylko M. z wujkiem skończą realizowanie mojej wizji to na pewno wrzucę tu zdjęcia ;)
Zastanawiam się, czy wrzucać zdjęcia przed i po, czy tylko efekt końcowy?
Anyway, zdjęć będzie teraz więcej i wpisów mam nadzieję też, bo w końcu taki był mój pierwotny zamysł ;) dużo, dużo zdjęć, które [hope so] będą inspirować? ;)

2 komentarze:

  1. kolory zapowiadają się bardzo ładne :) widzę, że już wszystko idzie pełną parą!
    jak najbardziej zdjęcia przed i po, ot dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 47 yr old Executive Secretary Stacee Capes, hailing from Picton enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and tabletop games. Took a trip to Shark Bay and drives a Alfa Romeo 8C 2900B Pinin Farina Cabriolet. przekonaj sie

    OdpowiedzUsuń